Snart halloweenparty timeee!

Ska åka iväg till Flogsta för "halloweenferre" (som Jessica säger^^)
Sitter här med min San Fransisco drink och känner mig lite piffad (Y)
Drinken var hekt okej, smakar (eller ser ut för den delen) dock inte direkt som en San Fransisco i Grekland, men för att vara av drinkmix, vodka och juice är det helt okej ;)
Provar en nu innan morgondagen, har massa drinkmix :o kommer dricka hur mycket som helst imöra känns det som x)
MEN imorrn ska jag ha askul, så det så.
Det ska jag ikväll med iof, men lite extra imorrn! :D
Dessutom trooor jag att jag ska gå ut under veckan bara för att jag inte har två kurser längre xD
Vi får se :)
Men nu ska jag (försöka) tagga för ikväll :)
PUSS
Hellooo bad cam picture!

Kommentarer
Postat av: Nathers

Faaan vad fresh det såg ut med gardinerna, till och med på bild!! :D

Nu är jag nöjd. Punkt och slut. Ha kul ikväll!

2011-10-28 @ 20:43:52
Postat av: Linnea

sv: haha sure thing ;)

ha de kul ikväll! parta lite åt mig å :)

2011-10-28 @ 21:09:06
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0