Söndagmorgon (förmiddag?)

Gomorron! :)
Har just klivit upp, orkade inte ligga kvar i sängen och slösa bort dagen.
Blev ingen utgång igår, men det gjorde inte mig så mycket.
Skönt att sitta hemma också (:
Älskling är en sömntuta och bara sover och sover...
Så jag sitter i soffan för mig själv och tar de lite lugnt. 
Ska strax ta och göra mig lite frukost iaf.
Dagen kommer bestå av lite jobb och en massa plugg sen.
Måste verkligen fortsätta skriva på uppsatsen nu. Skrev ungefär en sida igår, men ska ju få ihop minst 7 till såååå...
Plugga på helt enkelt (Y)
Annars blir det nog inte så mycket annat att göra idag.
PUSS
När får ni en dålig (nyvaken) cambild (jag vet, min cam suuuuuuger) på mig och mitt körtkort som jag hämtade ut i onsdags ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0