Välbehövlig helg!

Äntligen är helg! <3 
SÅ UNDERBART.
Inte för att jag kommer ha en lugn helg direkt.
Plugga som en galning står på schemat.
(känns som jag upprepar mig rätt mycket om att plugga, sorryyyyyy, men mitt liv är typ plugga atm)
Tänkte dock försöka ta mig ut imorrn kväll med älskling och Victor (tror iaf dom ska ut då^^)
Just nu sitter jag och letar efter bra böcker eller avhandlingar om Al-Qaeda vs USA.
Hittar inte så mycket dock..
MEN ska till biblioteket imorrn tänkte jag och sitta där lite, kanske hitta nån bok också.
Men ikväll tar jag lite paus från skrivandet iallafall.
Får bli imorrn.
Och lördag och söndag.
Sen måste jag nästan vara klar känns det som..
Tenta på torsdag(!)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0