Always look on the bright side of life

Jo men hallå!
Har haft en rätt lugn helg faktiskt. Mest degat i soffan.
Fredag var det ju Recce-gasque på Norrlands och det var sjukt trevligt! Tobbe och jag hade det riktigt kul och träffade en hel del nya människor gjorde vi också :)
Kom hem vid typ 1-tiden och var riktigt trött.
Lördagen spenderades väldigt, väldigt lugn.
Tog en promenad ner till stan för att hämta lite grejer hos Mary och vinka av Brian som hälsade på oss fre-lör.
Sen spenderade jag ungefär 98% av dagen i soffan.
Kollade på Twilight, spelade mario kart, började kolla på New Moon hann se halva, sen kom Olof och ville titta med mig så då var det bara att börja om :) Efter det såg vi en del av Eclipse också, innan vi båda blev så trötta att vi måsta lägga oss.
Imorse kollade vi klart på Eclipse, så nu är jag redo att gå och se Breaking Dawn när den kommer i November :)
Resten av dagen ska jag spendera med att försöka få ihop mina intervjuer eftersom jag glömt bort dom i veckan... Bara att jobba på idag istället då... Bajs. Är så less.
Kan även påpeka att min nacke har bajsat sen igår, dock inte så farligt att jag ligger och dör helt. Men det är jobbigt ändå :( kan nån bara ta bort min nacke?
Så nu har jag uppdaterat lite om min helg! Nöjd Elin? ;)))))))))) <33
Nu måste jag forsätta jobba nämligen.
Puss
(Lägger upp lite bilder från gasquen sen^^)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig kvinna ;)

Mysigt med twilight helg :))))

Tror jag också ska göra det nu snart :)

Nee det hette kanske starkraft eller liknande? En tävling igår mellan 15.00 och 23.00 det var en svensk o en korean i finalen iaf och koreanen vann tror jag ;)

2011-09-18 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0