Böcker!

Jag har en liten önskelista med böcker som jag vill ha.
Bloodrunner-triologin  och The Primial Instict-serien av Rhyannon Byrd.
Fast med Bloodrunner just nu.
Blodsjägarna (en av 3)

Dessutom vill jag ha de två sista i True Blood Serien.
Dead in the Family och Dead Reckoning.
Dom två vill jag nog ha mest atm.
Vill ju även (fortfarande) ha Scar Tissue av RHCPs sångare Anthony Kiedis.
Nått tag ska jag inhandla en massa böcker känner jag!
Säkert en massa fler böcker jag vill ha också egentligen, men som jag inte kommer på nu.
Nån som har tips på några bra böcker? :))))
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vampyrens märke - P.C Cast & Kristin Cast och hela den serien!!

Vampire academi serien, en bok heter fruset blod av Richelle Mead, de serien är grym!

Feber - Maggie stiefvater

Ozzy Osbornues bok ;D

2011-10-01 @ 11:30:49
Postat av: Sara

alltså, jag har ju scar tissue-boken, fast på svenska (tyvärr). så om du vill kan jag, när jag väl får tummen ur, skicka den. ska nämligen skicka lite saker åt nathers i present i efterskott men det har som blivit liggandes haha.

2011-10-01 @ 17:16:57
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: write my essay

I think all these books are really interesting and tense!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0