Dead to the world

Känner mig helt döööd.
Satt i 3 timmar (har 4 på mig) och skrev 13 sidor + 3 baksidor. De 10 första sidorna var bara om de 2 första frågorna... Och dom var inte ens värd mest poäng. Typiskt mig.
Den 3e frågan skrev jag typ 2 sidor och 2 baksidor på, medans den sista skrev jag bara 1 sida och 1 baksida. Orkade verkligen inte på den sista. Kom fan inte ihåg nånting av det iallafall. Min hjärna var (läs: är) gröt.
Helt jävla slut tjej här nu.
Orkar fan inte med nå mer idag.
Men ska ta mig till Fyrishov (blev ju aldrig igår) och så måste vi städa hela lägenheten för imorrn kommer Olofs föräldrar. Plus att vi måste rensa våran walk-in-closet, den är typ smockad med kartonger så man kan varken gå eller hitta där inne. Blä.
Kul fredags-göra med andra ord!
Orkar inte med tenta-fest som det känns just nu. Är så slut.
Men nu ska jag ta mig nått att äta och sen glo på nya Greys (<3) tills älskling kommer hem (:
PUSS <3
Best ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0