Dreams & Wishes

Torsdag!
Idag har jag seminarium i Jöken (vi har visserligen alltid seminarium, men ändå^^)
Sen direkt efter har vi handledning för PMet vi ska skriva, sen slutar jag och tar helg!
Klockan hinner visserligen bli 17 innan dess, men iallafall!
Åker till Järvsö efter plugget, så är väl där nån gång senare ikväll.
Blir bara där en natt dock.
Har körlektion på fredagmorgon, samt att jag ska fylla i min fina tatuering (:
Kommentera gärna och säg vad ni tycker om min nya design också! :)
Och vad ni vill jag ska skriva om!
Puss
Jag & tobbe på gasquen förra fredan :)
Maten vi fick :) MUMS <3
Charlotte, Jocelyn och nån mer som vi träffade där :)
Fin vardagspresent från älskling :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0