Förkyyyld

Här så har man gått och blivit förkyld då. Eller blivit smittad av älskling.
Är täppt, snorig, tung i huvudet och lite smygont i halsen.
MEN inet har jag tid att agera sjuk heller, har för mycket att göra.
Får se hur mycket av livet jag orkar med dock.
Har en hel del att göra i skolan, en hel del man vill hinna med att göra med nya vänner och hinna med att gå ut och känna av studentlivet lite!
Än så länge har jag inte hunnit med sååå mycket av det jag velat, men det kommer väl. Får bli nästa vecka eller nått.
I helgen ska jag iallafall hemöver. Fredag blir det antagligen till Järvsö och sen på lördag har jag lite körlektion och sen drar jag till bästa Anna och Hudikmarknaden! Plus att bästa Elin är hemma från Norge en sväng i helgen så ska försöka hinna leka lite med henne också! <3
Förresten så fyllde Elin år igår också, så suuuuuuuuuuuuuperstort GRATTIIIIIIS till henne!!!!<3<3<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0