How do you break a heart of gold?

Tänkte försöka lägga upp lite bilder från helgen :)
Vill dessutom påpeka att jag saknar min Elin, aka onda tvilling ;) <3
Idag blir en rätt lungt dag. Har haft skola mellan 8-12 och nu blire tvätt och handla som står på schemat.
Och jag älskar (läs hatar) det vackra (läs extremt dåliga) vädret.
Men här kommer lite bilder istället ^^
Kände mig väldigt vacker med färg i håret ^^
Anna är lika vacker som alltid ^^ <3
Vackra brudar, right?
Så blev det :)
Anna kände sig, öhm.. cool?
Sen knäppte anna och jag ett par otroligt, öhm.. mindre charmiga bilder xD
Drog hem till Elin där de va ferre (fest). Snygg-Elin <3
Var lite brudar från fina Järvsö där med :) <3
Och dom bästa järvsö-pojkarna såklart! :) Dock har jag nog inte alla dom på bild x) Här är två!
Lite fina miner sådär :) Fler fina pojkar!
Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder ^^
Dags att ta tag i tvätten :D (läs :/ ) hahahaha
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Olsson

Skönt att ses även om vi inte pratade speciellt mycket :D <3

2011-09-13 @ 15:42:50
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: lin

2011-09-15 @ 12:56:29
Postat av: elin

<3333333333333333



ps. går inte sådär jättebra för mig att kommentera ;)

2011-09-15 @ 12:56:59
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0