Life is a bitch

Ska åka in till stan om ett tag för att aktivera mitt 15dagars-kort.
Får se om jag hinner gå till studentbokhandel och köpa "Att skriva Juridik". Eller om jag ska beställa den från bokus eller adlibris? Vi får se. Beställer den antagligen om den inte är billigare på studentbokhandel.
Sitter och även och kikar på priser på gymkort.
Fyrishov eller Friskis&Svettis är frågan.
Fyrishov är dyrare (typ 1400 dyrare) men då ingår gym, relaxbad och alla bassänger. Så det är frågan om vad som är mest värt. Nu pratar vi alltså årskort.
Vad ska man ta?
Vore ju fett nice med tillgång till relaxbad och bassängerna. 
Måste fundera på saken. Är ju en del pengar att lägga ut.
Den är månanden bara försvinner mina pengar känns det som.
Har precis betalat 700kr till uppkörningen också. Måste sätta över mer till trafikskolan också.
Baah. Långt kvar till nästa gång man får pengar också ju.
Aja, ska bege mig in mot stan nu iaf.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Fyrishov lät vettigast tycker jag, för då kan du ju variera träningen och blir inte less lika snabbt. :)

2011-09-28 @ 12:17:04
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: Haidi Jakobsson

Najs blogg!! Har ni bra väder där du bor? hehe :D



DU! en proffsig design lockar fler besökare. jag säljer bloggdesigner för bara 150kr just nu, galet billigt! Bara som ett tips om du är intresserad! :)

2011-09-28 @ 16:05:21
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: okej :D varsegod!

2011-09-28 @ 21:02:31
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0