Maybe I didn't hold you quite as often as I could have

Hejsan Hoppsan!
Utgången igår var lite uppochner, men de är som de är.
Kom hem vid 2-2.30 kanske.
Somnade ännu senare, vaknade typ halv 9.
Sov en stund på soffan vid 12 tiden.
Sen har jag jobbat och gjort seminare-uppgiften *duktig*
Nu väntar jag bara på att min nördiga pojkvän ska spela klart så vi kan gå och käka pizza <3
Slänger upp lite foton nu, från typ igår och så lite saker jag inhandlat sista tiden.
PUSS
Olof och Chris :)
Jag :)
Söt-Nathers :D (i min klänning!)
Föra lite hemma innan vi drog ut :)
Den här skinnjackan har jag införskaffat, igår :)
Nya underkläder, införskaffades för 1-2 veckor sen typ
Min nya fina hårddisk <3 SVART! 2TB ;)
Köpt nördlappar till lagboken också, måste ju försöka underlätta lite att hitta i den ju :o
En dagen-efter-jag med glasögon!

Kommentarer
Postat av: linnea

<3

2011-09-25 @ 18:32:48
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0