Plugga! Eller?..

Idag har jag pluggat. Eller typ.
Jag har suttit med Wallensteen-boken sen kl 13 ungefär och fortfarande inte tagit mig nånvart typ... Inte bra.
Får kika kalrt i den nu ikväll och sen kliva upp i tid imorrn och kika på resten antar jag.
Min största achievement idag är att jag lyckades få 99 poäng på Wordfued för "Brum". Det säger en hel del om min dag.
I en liten pluggpaus jag hade mitt på dagen så kikade jag på gamla ICA-reklamer och dog lite.
Så jävla bra. Ulf och Jerry is the shit!
Den här videon gjorde så min dag! Lätt bäst <3
Här är Ulf mest pinsam men jag dör lite på Jerry x)
Och jag vet, dom här här typ asgamla och så, men jag dör lite på dom ändå och dom gjorde faktiskt min dag! x)
Men nu måste jag återvända till den underbara Wallensteen.. (kill me please)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0