Plugga, plugga, plugga..

Sitter och läser ett rättsfall som är typ aslångt och asdrygt. Men som jag MÅSTE läsa för vi ska ha massa frågor om det på seminariet på onsdag.. Blä. Orka läsa vad typ metallföretag och organisationer bråkar om -.-
Imorrn ska jag iallafall gå på en riktig rättegång om stöld! Spääännande :)
Sen får jag hoppas jag blir någorlunda klar med juridiken idag så jag kan sätta igång med mitt tentaplugg nångång.....
Och för er som inte vet vad en tenta är (har fått förfrågan om att förklara det), så är det ett större prov/skrivning som görs på universitet. Oftast är det till stor del betygsgrundande också.
Så basically är det ett större prov som är stor del av ens betyg.

Just nu kliar min tatuering jääättemycket. Tror det kan vara för att jag råkade missköta den lite idag genom att glömma helosansalvan hemma medans jag var i skolan.. Fy mig. Kan ju även vara att den håller på läka (: Får hoppas på det ^^
Snart blir det mat iallafall, älskling har gjort korvstroganoff med ris :) MUMS!
Sen måste vi handla, har inget toalettpapper xp
Aja, måste fortsätta plugga nu!
PUSS
*random bild*
Shit Anna! Hur länge sen var inte därhär??? :o

Kommentarer
Postat av: Linnea

tack!

hehe inte bra om man inte har nå toapapper e! ;D

2011-09-26 @ 21:08:39
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi det var väl förra hösten :P Och jag demonstrerar hur stira chokladbollarna på cafét i skara var x)

2011-09-27 @ 00:54:12
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0