"The one who throws the stone forgets; the one who is hit remembers forever" - Angolan Proverb

Ett bra citat tycker jag.
Stämmer gör det också.
Har iallafall suttit och pluggat en massa nu ikväll, eller ja. Läst en del iallafall. Bättre än inget iallafall :)
Försöker iallafall, känns dock inte som att tentan kommer gå så jävla bra..
Får prova att BS:a lite al á IB-style.
Sitter nu och håller på bestället hem boken till nästa delkurs, 279kr. Aja, kunde varit värre.
Måste fylla på busskortet också.. men det får vänta, för jag har ett 15dagars kort att använda först som jag fick gratis ;D
Funderar starkt på att beställa hem de 2 sista True Bloof böckerna också. Ska fundera på saken lite till. Det kan iof vänta till nästa månad. Om jag inte får nått ryck och läser ut de 2(eller är det 3?) böcker jag har kvar.
Har ju inte hunnit läsa nått sen jag började skolan (även att jag skrev "sen jag slutade skolan" först..)
Ska snart kolla på film med min fina pojkvän iallafall, sen blire nog sängen.
Puss på er!
Bästa böckerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0