Tröttis!

Trött som faaaan.
Blivit väckt 8 två dagar irad.
Har verkligen tappat min dygnsrytm känns det som.
Skumt?
Idag är det iallafall föreläsning med Peter Wallensteen som gäller (han som skrivit en av våra kursböcker, den jobbiga ofc) och sen ska jag gå ner till bästa fiket (dyraste också skulle jag gissa) för att plugga :)
Är föreläsningen tråkig får jag väl spela wordfeud eller nått ^^
Och påtal om det:
http://svenskbladet.se/kultur/index.php?alias=wordfeud_bakom_skilsmassor.html#.Tnl9O-GMAlU.facebook
askul att läsa. Fast det är lite tragiskt. Liksom, skilja sig pågrund av en mobilapp? Då är man lite addicted.
Aja, läs den själva! Jag höll på skratta ihjäl mig lite xD
Men nu läre jag ta tag i att blåsa håret och göra mig klar så jag inte missar min buss!
PUSS
Snart ifyllning ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0