Tv och Ikea

Idag vaknade jag vid 8. Förbannat jävla drygt.
Kunde inte somna om, låg och drog mig en timme, klev upp, drygade runt för mig själv och väntade på att resten skulle vakna. Vilket blev runt halv 12.
For till Ikea och ikringliggande butiker runt 13tiden.
Sprang runt mellan elgiganten och media markt för att leta tv. Älskling köpte tillsslut en 42tums plasma.
Sen sprang vi till IKEA för att hinna gå igenom där och hitta allt, eftersom Olof tog 4 timmar på sig att bestämma tv.
Där köpte jag en hel massa saker! (köpte en soda stream på elgiganten också, LYCKA <3)
Men på IKEA blev det sängkläder, extra örngott, lakan, sängben, ljus, toaborste, tyg att ha bakom sängen så det inte blir fettfläckar på väggen och ja, en massa massa saker iallafall. Som jag tydligen behöver :o
Nu har jag iaf min finafinaunderbarasköna säng att sova i, så kanske jag slipper vakna av att olofsarmbåge är i mitt huvud, eller att han har knuffat in mig i väggen/på kanten eller ha hans.. ja ni fattar. Det är drygt att dela en 120s med någon som rullar runt och knuffar ut en. Även om man egentligen älskar den personen ;) Så nu har vi en 240s(!) säng och jag hoppas jag får sova bättre nu ^^
Slänger upp nån bild imorrn eller så, rummen börjar faktiskt arta sig lite nu! :)
Nu är jag för trött helt enkelt. Kolla fb så finns en bild på sängen.
PUSS
Önskar mig fortfarande den här boken! På engelska dock har jag fått tips om. Give me please? ^^

Kommentarer
Postat av: cammie

=)

2011-09-04 @ 22:20:40
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0