Wallensteen & Pruitt

Kommer spendera min dag med två böcker.
"Understanding Conflict Resolution" av Peter Wallensteen och "Social Conflict: Escalation, Stalemate, and Settlement" av Dean Pruitt & Sung Hee Kim.
Wallensteen är nog den värsta skolbok jag läst i mitt liv.
Pruitt är så mycket bättre, men ändå en hel del man (jag) inte fattar.
Kommer även måsta läsa ett antal artiklar och kika igenom gamla tentor.
Kommer vara en lång dag. 
Ska även ta mig till Fyrishov med Olof och köpa ett gymkort (börjar nog med ett månadskort, för att se om det passar oss).
Och får se om jag hinner/tar mig tiden att jobba lite ikväll, annars blire allt i helgen som jämt annars.
Men nu ska jag sluta skjuta upp mitt pluggande.
PUSS
Dålig cambild på mig och mina böcker.
Plugg, plugg, plugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0