You were always on my mind

Lördag!
Jag tycker om lördagar.
Fast vem gör inte det? ^^
Fast idag har jag mycket som ska göras!
Ska jobba, göra minst 7-8 intervjuer idag, sen resten imorrn.
Sen ska jag hinna med att gå på stan med älskling och folk :)
Gå och äta på China Garden är ett måste då (så jävla gott, dör lite redan)
Sen måste jag hinna med att börja skriva mitt PM, plugga till tentan på fredag och göra uppgifterna för seminariet på måndag. Mycket med andra ord.
Dock ska jag ha min stora pluggdag imorrn hade jag tänkt. Fast ska hinna med lite idag också :)
Sen tror jag det vankas utgång senare ikväll.
Får se vart dagen tar mig!
Nu vaknas lite jobb och sen en efterlängtad dusch!
Puss
Den är ifylld! (dock, är det här fortfarande bilden från när jag gjorde den, men iaf!) Spänner som faaan i handleden nu xp Och är väldigt taggad på en ny! Och dåå ska det tammefan bli en tiger! :D Har dock börja ändra mig om placering och hur den ska se ut. Måste diskutera med nån vettig (ANNA) och sen få se hur de blir ^^ 


Kommentarer
Postat av: Anna

Men diskutera på ba! :D Och hoppas det syns det är jag som skrivit dehära nu då :o

2011-09-24 @ 15:53:37
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0