Avskrivning

Jag är faktiskt rätt nöjd med mitt liv just nu.
Det må vara lite trasigt, det må vara lite nytt pågång, det må vara oklart.
Men jag älskar mitt liv.
Jag är så nöjd med mina vänner.
Dom är så underbara.
Älskar mina fina vänner här hemma (eller vart dom må bo nu. Stockholm, Umeå..) som alltid finns där, vare sig man inte har pratat på 2 dagar eller 2 år. 
Älskar mina nya vänner från Uppsala som bara är så bra.

Nästa vecka ska jag spendera större delen av tiden till att packa ihop mina saker och flytta in i ett rum hos en okänd person. Men jag är nöjd ändå.
Jag må behöva pendla för att komma till skola, men det gör inget. Jag är glad ändå.
Just nu känner jag mig glad, fri och nöjd.
Det enda jag känner som är lite tungt just nu är att jag kommer sakna min kära kisse som inte kan flytta med mig.
Han får bo kvar i Uppsala tills jag lyckas få ett eget boende och kan ha honom hos mig.

Överlag är jag glad. 
Jag har mina problem, mina tankar och en del att fundera över.
Men jag är faktiskt glad att min liv är som det är.

Bara lite djupa(?) tankar såhär en torsdagkväll efter ett glas vin.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skönt att höra att du mår bra :)

Ska du flytta långt från Uppsala?

2012-04-06 @ 15:51:38
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0