Blood Sugar Sex Magik

Är så tröööött.
Blir sängen väldigt snart.
Upp halv 6 imorrn bara för att hinna till tentan >.< FYYYYYYYYYYYY.
Så jäääkla jobbigt..

Aja.
Äntligen är hockeyn slut. 
Inge mer på ett tag nu! SKÖNT. 
Ockupera bra tvtider sådär liksom.

Borde lägga in tvätten i garderoben så de e gjort, packa ner lite i en väska så jag är någorlunda redo att åka imorrn efter tentan.
Blir Järvsö även i helgen (jag veeet, åker ju fram och tillbaka som en tok :O).
Ska dock till Sundsvall på 20års kalas :) 
Träffa lite släkt och så sötaste kusinbarnet :)
Får se om de händer nå mer.
Nu måste jag sova.
PUSS

Hängt massa i min Onepiece idag. Kände mig fett utstirrad när jag gick på hemköp i den. 
Men orkade ju inte byta om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0