Borta bra men Hemma bäst. Eller?

Tja, borta bra men sängen bäst skulle jag nog hellre säga.
Jag har haft den bästa helgen med de bästa vännerna!
Film, prat, bio (Avengers), alkohol, "shotfärs", "kommer du ihåg när jag dunka på dig" lite sömn, skratt i mängder, tokerier, påhitt, "5år senare" mm.
Så glad över den här helgen.
Nöjd. 
Glad över livet, glad över vilka fina vänner jag har, glad över allt! 
Jag mår så oförskämt bra att de nästan är lite löjligt.

Har idag även bytt lägenhet (igen)... 
Han jag hyr rum av skulle byta lägenhet, så jag fick flytta med.
MEN NU JÄVLAR TÄNKER INTE JAG FLYTTA PÅ NÅGRA MÅNADER!  Minst.
Haha.

Men nu ska jag sova.
Valborg imorrn.
Tidigt till Uppsala och hänga med folk och dricka alkohol HELA dan.
Fast jag har hört att de e okej på Valborg ;) haha.
PUSS

PS: SE AVENGERS! Så bra film. Och sjukt kul. Och spännande. Och bra. Och ännu mer bra.DS



Kommentarer
Postat av: Elin

Var rummet bra då? Mkt större? :D

2012-04-30 @ 09:16:21
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0