But I need more than myself this time

Sitter på upptåget i Gävle och väntar på att det ska gå mot Väsby.
Blev ett rätt kort besök i Järvsö den här gången.
Kom i fredags kväll, åkte imorse.
Men så kan de va.

Ska snart kolla på senaste Greys för att få tiden att gå lite hade jag tänkt.
Unnade mig en risifrutti och en juice på pressbyrån nyss eftersom jag inte behövde betala på xtåget ^^
Träffade på Victor som också skulle åka från Järvsö med samma tåg och på nån vänster blev det så att jag åkte med på hans biljett? Skumt, men jag tackar och bockar! xtrafik har sina stunder dom med.

Får se om de hittas på nå kul idag när jag kommit till Väsby, eller om de blir en seg dag där bara.
Märks väl.
Nä nu ska jag slå igång Greys medans jag har batteri på datorn (orka koppla in sladden....)
PUSS

Älskar cam-kvalitén. 
DUCKFACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0