'Cause i'm messed up on you

Well!

Bion igår var awesome:)
Elin, Gustav och jag åkte till Ljusdal och kikade på nya American Pie.
Riktigt bra var den faktiskt! :)
Värd att se.
Sen drack vi (dom) lite kaffe på statoil medans vi väntade på Elins buss till Hudik.

Idag ska jag åka till Uppsala och packa massor.
Måste försöka klura ut vad jag behöver ha med och vad som ska tillbaka hit.
Är ju så mycket saker!
Och allt som ska till nya stället ska vara packat till imorgon (tisdag)..
Kommer ju få packa ihjäl mig!
Tur man har världens bästa vän som kommer och hjälper mig att packa på tisdag eftermiddag :)

Men nu ska jag boka biljetter och packa ihop mina saker så jag kan åka mot Uppsala.
PUSS

Ska träffa fiiiiisen idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0