Dance, Dance, Dance

Åååh känns så bra att vara i Järvsö <3

Jag har noll koll på dagarna, hade måndag igår, tisdag idag. Har typ kommit på 20 gånger idag att det är måndag. Jag är lite förvirrad tror jag? hahha :D

Anyyywayys. 
Idag var en ganska lung dag.
Var hemma och tog de lungt, duschade, kollade på tv osv tills typ halv 3 eller nått.
Åkte då till Ljusdal med Mami, var på dollar och kikade efter schampoo/hårinpackning men hittade inte det jag leta. Ska kolla i Hudik när mami och jag åker dit på onsdag.
Sen gick vi på Ljusdals motor eftersom jag fick ett presentkort där av pappa i födelsedagspresent. 
Hittade ett Helly Hansen regn/vindställ för 995 kr. Riktigt okej faktiskt, och jackan var rätt snygg! :)
Gillar att jag som har varit scout sen jag var 7 inte har haft ett regnställ de senaste 5-7 åren eller nått. Men nu när jag aldrig åker på scoutgrejer längre, då jäklar ska jag skaffa mig ett rejält! ;D ahahah fail.

Just nu känns det bara helt underbart bra att vara hemma i Järvsö!
Planerar att träffa massa fina folk, ha massa kul och bara umgås och ha det mysigt! :D
Så glad just nu!

Men nu ska jag sluta skriva en wall of text (som Anna skulle säga) och se om jag kan hitta på nått att göra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0