Framme!

Haha tog bara några timmar att ta mig till Upplands Väsby.
Fast så stannade jag ju några timmar i Uppsala för att vara i skolan också.
Lagom trött nu.
Hungrig är jag också, men har ju inget ätbart alls här.
Så jag måste gå ner på hemköp och inhandla allt nödvändigt.
Lagom tungt och dyrt de kommer bli liksom... 
Inskaffade kort så jag kan pendla idag iallafall. Ont i plånboken.

Förövrigt hamnade jag i en helt annan värld på tågen hit idag.
Satt och läste Scar Tissue (av sångaren i Red Hot Chili Peppers) samt lyssnade på deras musik.
Jäklar vilket trans man typ hamnade i. 
Och jag grät lite när han skrev om när Hillel Slovak dog. Sorgligt juuu.
Och dom har haft bra många gitarrister. Man hänger ju knappt med!
Blir även lika chockad hela tiden över alla droger de tog och allt som hände. 
Ett under att Anthony Kiedis fortfarande lever tycker jag.
Man jag är då bra glad för att han gör de! :D
Är sjukt peppad på att se dom igen.

Även att jag läste om att de spelade med Pearl Jam och Nirvana som förband runt 91 (om jag fatta rätt). HUR COOLT hade inte den konserten varit att gå på då? Galet. Visserligen lyssnar inte jag på Pearl Jam men Nirvana och RHCP på samma konsert? Riktigt jäääkla awesome.

Aja, nu ska jag ge mig och försöka ta mig till hemköp.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0