I don't ever wanna feel, like I did that day

Lång dag idag med.
Upp strax efter 8, duscha och åka iväg till Sundsvall.
Mysigt kalas där iallafall :)
God mat, god tårta och trevligt folk.
Träffade fina kusiner och sötaste kusinbarnet. 
Så mys!
Sen hem till Järvsö igen.
Har inte gjort mycket ikväll.
Tog en tupplur i fåtöljen, sjukt trött, och sen har de bara blivit att man glott på tvn.
Just nu kikar jag på The Hangover på femman :)

Men blir nog sängen snart, ska åka hem rätt tidigt imorrn hade jag tänkt.
Kanske hinner med att göra nått på eftermiddagen/kvällen då liksom :)
Aja får se hur de blir!
Dyker nog upp lite bilder om nån dag. 
Jag är lite seg på att fixa nya bilder ^^
hahaha :)
PUSS


Jag saknar min kisse och jag är sugen på att festa.
Sockret representerar ehm.. att jag åt massa tårta och muffins idag? :D hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0