I wish you understood, I wish you knew, I wish for you.

Feeeeeeeeeeeeeeett trött.
Ska nog lägga mig typ. Snart. Väldigt snart.
Datorn har inte så mycket batteri kvar iallafall.
Hade ju vare nice att se på BetnerDirekt, men orkar fan inte.
Sååååå trött.

Taggar lite på den här veckan.
Känns som den kan bli fin!
Massa tid planerad med Elin, fika imorrn med Anna.
Korta skoldagar.
Avengers kommer på bio i helgen.
Sååå värt! 
Kanske blir Titanic 3D nån dag också med Anna som de lät :)
Pengar på onsdag! (allt försvinner typ direkt, MEN ÄNDÅ)
Tagg!
Fast först måste jag sova.
Vilket jag tametusan tänker göra nu.
PUSS

Oj hoppsan. Fick sms ikväll "Ditt paket från Nelly är påväg" WOHO.
Hoppas jag kan ha dom......

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet! MEN hur många gånger har du inte brytit mot ditt då? ;) Och egentligen, har man råd så borde man väl få shoppa eller? Dock så tror jag inte jag har råd att köpa sminkpenslarna så det kan få vänta tills nästa månad. Drygt bara att jag verkligen behöver nya! Men har jag klarat mig med dom jag har nu så här länge så klarar jag mig väl en månad till I guess.

2012-04-23 @ 22:19:00
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är underligt hur lätt det blir att man slinter med fingret och vips så har man ett par skor på väg hem... ;) Knepet är bara att komma på en ursäkt till varför man förtjänar nya skor. :P

"Jag städade ju faktiskt" eller något funkar rätt bra!

2012-04-24 @ 03:00:22
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0