Järvsö <3

Befinner mig i Järvsö hos mami! :)

Åkte hit igårkväll, kom hem typ halv tolv. Men kom iallafall hem! 

Idag sov jag länge, vaknade typ kvart över 11 och var förvånad över vad klockan var.
Sen tog jag det lugnt ett tag.
Åkte sen och hälsade på först ena morbror och fick gofika!
Sen en snabbvisit till andra morbror och lite prat där.
Har fina morbröder jag! :))

Nu blir det antagligen en lugn kväll hemma. 
Har inga planer iallafall.
Hoppas alla hare bra!

PUSS

Saknar redan min lilla fis <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jaa :o Du får köpa den om du vill^^ Du slipper frakt, jag lovar ;D Och så kanske jag slipper tvätta den haha xP

2012-04-02 @ 18:39:07
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0