Late last night, I had a dream that it was great

Min vecka hemma fortsätter att vara så himla bra <3

Älskar de! 
Fina människor, fler kommer snart hem, taggar lördag hos Elin! :)
Idag blir det en tur till Anna och mys med henne som gäller! :)
Får se om de blir nå mer påhitt ikväll ^^.

Men nu läre jag skynda mig iväg, eller ja, Behöver inte direkt stressa, men ändå!
Får se vad dagen har att ge, samt resten av veckan!
Som de känns nu, så är allt finfint! Utom en liten detalj, men ja. Sånt är livet :P
Kommer nog ha helt sjukt kul ändå!

Figurerar fortfarande på om jag ska åka hem till Uppsala på söndag eller måndag. Märks.
Till veckan blir det nog en hel del packande som gäller. Och skola såklart.

Men ja, ska dra iväg nu!
PUSS

Duckface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0