Meet me at the corner

Helloo!

Har varit dålig uppdatering nån dag nu.
Haft fullt upp med att packa och flytta, så varit lite svårt.

Tisdag var det skola och sen packades det för fullt.
Lite saker blev hämtade och körda till Upplands Väsby där jag numera bor.
Elin kom till Uppsala och hjälpte mig packa och åt sushi! :)
Sen blev det till nya stället och packa upp lite, när allt annat var nedpackat.

Onsdag skippade jag skolan (igen, jag vet, jag är dålig) och hjälpte till att lasta i det sista in i bilen.
Sen for jag med flyttlasset hem till Järvsö :) 

Så nu sitter jag här i Järvsö och kom hem från Arbrå för snart 1 timme sen. 
Var och lasta ur allt ur bilen.
Ska strax ta en dusch och lite lunch. 
Sen ska jag iväg till Järvsö och umgås lite med fina folk!
PUSS


Kommentarer
Postat av: elin

addicted ? ;) Hahah have fun!

SKOLKARN ;)

2012-04-12 @ 13:03:25
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0