Remind me if you will exactly what we're fighting for

Åh.
Satte mig och åt frukost.
Christer som jag hyr av har radion igång och det är rockklassiker.
Så börjar dom spela Scar Tissue av RHCP.
BRA START PÅ DAGEN! :D
Hahah :))

Ska blåsa håret och äta upp frukosten.
Sen ta en snabb tur in till Uppsala för att hämta ut en klänning/linne/plagg jag la undan igår.
Sen blir de raka vägen till Stockholm och en fin dag med Elin! :)
Solen skiner, det finns återigen lite pengar på kontot och jag är på bra humör!
Dessutom kom jag ju på igår att jag boooorde få lön för mitt anteckningsstöd den här månaden. 
Märks på fredag (kanske redan imorrn?) 
Håller tummarna fört!
Skulle sitta fint just den här månaden faktiskt.

PUSS

Duckface-twins?

Kommentarer
Postat av: elin

Vi är snyggast! ;D

2012-04-25 @ 09:22:04
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0