Sankta Psyko

Jag läste ut boken Sankta Psyko i helgen.
Jag har velat läsa den rätt länge och nu blev det av.
Jag fastnade helt i den på tåget upp till Järvsö, läste över halva boken.
Sen läste jag ut den igår när vi åkte till/från Sundsvall.

Den var faktiskt rätt bra, men jag tror jag hade förväntat mig lite mer spänning på nått vis.
Och jag är lite osäker på om jag gillade slutet.
Jag hade lite listat ut tvisten i det hela också, så det var inte så stor "OJ" effekt är det hände.
Lite saker var oförväntade såklart, men ändå inte helt nöjd är jag.
Men den var klart läsvärd!

Läsläs :D


Kommentarer
Postat av: elin

Haha ja du hade en lämplig bild i lämplig storlek på din blogg som bara var att kopiera, de andra drygnissarna var jag tvungen att leta fram bilder på så dig tycker jag bäst om :D Haha PUSS <3

2012-04-23 @ 16:15:26
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0