Say hello, it's safe to go

Idag har varit en fin dag :)

Har bakat godaste muffinsen och ätit med Anna (okej, Anna baka, men hon hade lova mig muffins!)
Sen har vi åkt till Iggesund en sväng och vare hos Sofi för Jocke skulle klippa sig. 
Så blev där en liten stund.
Sen hem till Anna igen en snabbis.
Sen fara iväg hemöver.
Blev stopp i Delsbo hos kusin och kusinbarn :)
Lite gos med dom och så blidde man bjuden på pizza ^^.
Sen hem till Vålsjö.
Sov en snabbis i fåtöljen <3
Sen blev de en kort liten tur i Johans sportbil!
Nu är jag hemma igen och dricker ett glas vin.
Hoppas liiite på att mitt halsont ska gå över till imorrn.

Inge kul med halsont.
Vill inte bli sjuk nu direkt.
Har fortfarande massa planer över helgen, och till veckan har jag massor som måste göras i Uppsala.

Funderar dock på om man ska kanske försöka komma hem hit lite oftare? Har ju haft en så fin vecka hittills, så kan ju vara värt att komma oftare och ha det lika fint :) 
Fast de märks väl.
aja, nu orkar jag inte babbla mer. 
Ska dricka upp mitt vin, chilla och lägga mig.
PUSS

gammal bild. Har ju hellugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0