Sometimes I feel like my only friend, is the city I live in, the city of Angels

Först Igår:
Åkte tåg typ 4 timmar.
Kom till Väsby, dumpade väskorna och tog första bästa tåg till Stockholm.
Umgicks med bästa Elin hela eftermiddagen/kvällen.
Prata, äta, mysa, skratta.
Fiiiint <3 
Taggar mer mys med henne under veckan!

Sen Idag:

Ojoj lång dag!

6.15 ringde klockan.
Jag orkade inte kliva upp, så drog mig till typ 6.45.
Kliva upp, dra på sig kläder, bre en macka, ta väskan och promenera iväg till tåget.
Föreläsning 8-10. 
Sen gymmet.
Lyckades boka ett pass spinning (hehe..) kl 12.15 så blev en hel massa träna idag.
körde 30 min crosstrainer, sen lite framsida och baksida lår. 
Sen vare 45 min spinning.
Jag kände mig död efter 5 minuter på spinningen xD hahha så faiiil.
Men jag kämpade mig igenom de! Men jag orkade inte köra så hårt som man skulle. Cykla är ju inte riktigt min grej egentligen. Och speciellt inte på en såndär oskön sadel! hahhaha. 
Nä spinning var nog kanske inte min grej, men kanske ska köra fler gånger bara för att.
Kände mig iaf duktig som tränade så mycket idag! 

Sen åkte jag hem till Väsby.
Nu sitter jag här.
Skulle vilja ha sushi, men får bli fiskpinnar.
Ska nog göra mat snart, är rätt hungrig, inte ätit nån riktig lunch.
Aja.
PUSS

*random bilder från i helgen*
Sötaste Kusinbarnet :)
Fina Muffins de bjöds på hos kusin :)

När man vaknar upp till det här den 21 April, då gråter man lite.
Åtminstonde inombords.

Kommentarer
Postat av: Elin

På onsdag tänkte jag att vi ska testa ett sushi ställe på söder :D

2012-04-23 @ 23:42:59
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0