Standing in line to see the show tonight

Längsta dagen EVER.
Eller ja, egentligen inte kanske, men är fett trött.

Klev upp halv 6, åkte och gjorde tenta.
Satt kvar och vägrade gå ut ett tag, jävla skitväder.
Åkte till Väsby, åt lunch, packade och åkte iväg till Järvsö.
Kom fram runt 18tiden och har sen dess suttit i fåtöljen och bara varit trött.
Ätit lite grillat.
Men är feeeeeeett trött.
Ska nog lägga mig rätt snart tror jag. Efter Let's dance.
Ska upp rätt tidigt imorrn också. 
Duscha och åka till Sundsvall.
Sova i bilen kanske?

Aja, nu ska jag kika på flygbiljetter till Umeå ;)
mohaha :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha, jag är inte heller den bästa på att gå i smala klackar. Men är man full så vet ingen om man går dåligt för att man druckit eller pga skorna ;)

2012-04-20 @ 23:51:46
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0