Stockholm, shopping, cider och sjukdom

Well!
Dagen igår blev inte riiiiiiiiktigt som planerat.
Eller ja, snarare kvällen.
Hängde med Elin hela dan, shoppa lite, köpte lite alkohol (mest till helgen) och åt sushi. 
Sen myste vi hemma hos henne hela eftermiddagen/kvällen.
Tills min mage bestämmer sig för att göra uppror.
Sjuk större delen av kvällen och lyckades därmed inte ta mig tillbaka till Väsby.
Sov över på soffan, blidde ingen föreläsning idag och har suttit som klistrad i soffan där hela dan.

Mathias och Elin var otroligt gulliga och skjutsade hem mig till Väsby ikväll iallafall :) Hjärta på dom!
Och så var vi in på donken en sväng och fick i oss lite käk.

Nu ska jag mysa som en tok i min säng som jag saknat.
Och imorrn får vi se om jag orkar med att åka på föreläsning, kan vara värt att vila ut ordentligt efter min lilla sjukdom. 
Speciellt eftersom det är en lång helg på gång.
Party som fan hela helgen och sen äre Valborg på de. 
Kommer vara bakis typ en vecka!

Aja.
Nu ska jag se om hårsnodden vill släppa mitt hår (troligen inte eftersom jag ser ut som ett troll atm) och sen sova!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0