The story of a woman on the morning of a war

Ibland vill livet bara vara fint tror jag.

Den här veckan har varit riktigt fin och det är bara tisdag!
Hade en supermysig lunch/eftermiddag med Anna idag.
God mat på Waynes och sen prova massa kläder man inte har råd med (förrän imorrn^^) för att lägga undan ett plagg som ska hämtas ut imorrn.
Åker hem, de e superfint väder, man mår bra.
Hemma upptäcker man att morgondagens föreläsning är inställd och därmed kan jag åka till Sthlm och Elin mycket tidigare än planerat! :D
Livet vill vara fint ibland :)
Känner på mig att de kommer kunna bli en fin helg också.
Åååh är så glad i hjärtat och glad på livet!
När solen lyser blir allt så mycket roligare!

PUSS

Soooooooooooooooooooooool
(bilden är dock från i söndags)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha men förlåt då för att jag stavade på engelska! Men jag ändrar väl då så du blir nöjd ;)

2012-04-24 @ 18:37:59
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Ell

Kul att nån har de soligt och fint i alla fall ;)

2012-04-24 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0