Under the bridge

Hallå i stugan! :)

Idag har jag pluggat typ hela dan. Var i Uppsala vid 9 imorse, gick från skolan strax efter 16. 
Lagom slut!
Vet inte om jag fick in så mycket dock. 
Var skittrött, tänkte konstat på annat och kände mig helt lost på det mest.
Märks väl imorrn om nånting har fastnat eller inte.
Ska kika på några saker på datorn ikväll också, men sen fåre va nog.
Klarar jag mig så klarar jag mig.

Var även iväg och hälsade på min fina kissemisse idag :))
Lika söt och gosig som vanligt! Busfrö :)
Hade inte fått nån rolig post heller. 
Sen blev de hem te Väsby.

Nu har jag gjort mat, glor på hockey och tvättar. 
Varför jag tittar på hockey vet jag inte.
Inte intresserad egentligen. 

Aja.
Ska äta nu medans maten är varm.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0