We got to make it rain somehow

Har varit i Hudik idag somsagt!

Blidde ingen storshopping direkt.
Hittade inga byxor som jag ville ha.. Bara för att jag var sugen på röda braller fanns de ju inga nånstans.
Annars blev det ett linne från JC(preciis vad jag behöver. Eller?) , en sminkborste, ett par solbrillor (FINALLYYY), en bok jag kikat på länge som heter Sankta Psyko, balsam och så var jag en snabbis på bolaget och införskaffade vin till lördagkväll hos Elin! ;D

ahaha :) 
Haft en bra dag so far! En bra vecka so far också.
Får se om jag lyckas hitta på nått mer idag :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Sankta Psyko har jag med kikat på superlänge! Hade tänkt köpa den idag, men har tre påbörjade böcker så det får vänta ett tag tror jag. :) Vet inte om du kikat på H&M, men på deras hemsida har de i alla fall röda byxor, så det borde ju finnas i butik med. :D

2012-04-04 @ 16:20:13
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0