Jäklar vad dåligt de går å blogga ibland

För nån vecka sen försökte jag göra ett blogginlägg, men de funkade inte.
Så nu försöker jag igen!

Jag har inte gjort mycket egentligen.
Jobbat en del. 
Varit lite ledig sådär.
Sett Magnus Uggla spela på Grönan med Elin.
Mina syskon kom hit en helg och vi gick på Grönan.
Min snart 10åriga lillasyster tvingade upp mig i Fritt Fall. Jag trodde jag skulle dö. På allvar.
Nästa dag åkte vi till Skärholmen & shoppade lite :)
I måndags var jag på Winnerbäck på Grönan. Det var fantastiskt!
Igårkväll hängde jag med Elin & Mathias, drack öl & åt god mat :)
I helgen ska jag jobba.
Även lite nästa vecka. 
Sen nästa helg blir det Hudikmarknaden! :D Taggar som tusan! ;D hihi


Finaste syskonen när vi var på Furuvik för några veckor sen:)


Uggla på Grönan :)




Kommentarer
Postat av: Alfred Angelo

Really rock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0