2012 - Del 1

Jamen såhär i slutet på året ska man väl göra en liten sammafattning av året va? 
Jag tänkte se om jag får ihop nått! (läre ju komma ihåg vad jag gjort å ;P)

Januari:

Firande in det nya året med mina fina extrafamiljer Nygrens och Segerbrands, vilket var lika trevligt som alltid! :)
Bodde som sambo i Uppsala och pluggade på Universitetet. Var ju inte så duktig på dedär med att plugga när de behövdes men blev ju iallafall aldrig underkänd ;) Avslutade iallafall Freds- och Konfliktkunskapen och började plugga Historia.
Kollade igenom Vänner, Greys och Harry Potter.
Hade finmiddag med Jessica och Sofie :) 
Åt en jäkla massa pizza och kollade på Handbolls-VM.
Hade nån idé om att jag skulle träna å gå ner i vikt. Hahaaaaaaa.
Hade åldersnoja över att jag skulle fylla 20.

Myste mycket med den knäppa katten också!
Färgade håret:

Februari:

Kände lite som att allt var rätt meningslöst. Visste inte riktigt vad jag höll på med och tyckte jag inte kom nånvart med livet. Såhär i efterhand tror jag att jag förstår varför de kändes så.
Vann en tävling på Annas blogg ^^
Hade en fett awesome "tjej"-kväll med Nathers, Victor, Simon och Jonas. EPIC!
Pluggade till en tenta.
Hade som vanligt Harry Potter-mani ;)
Åkte till Järvsö en vecka och var hjälp till mamma. Passade även på att klippa mig och färga håret rött/svart.
Köpte min Samsung Galaxy S II <3
Fyllde 20 och var på systemet för första gången i mitt liv.
Sen hade vi en episk trippel-födelsedagsfest i Uppsala. Bowling, barnkalas och massa roligt! :)


Barnkalas!


Och på barnkalas ska de såklart vara frågesport!
Snygg ja e
Katten som gillar öl.
Var även sjukt fint väder i Uppsala. 10 +!

Mars: 

Var irriterad rätt mycket.
Hade mycket jag gick runt och tänkte på. 
Fick finbesök en dag av syskonen, kusiner och Carro i Uppsala :)
Hade tenta igen.
Började hänga med finaste klasskamraterna på Historian!
Hade flertalet fina utgångar med fina klasskompisarna:)
Hälsade på Elin i Stockholm :)
Var på arbetsintervju i Furuvik :)
Hade en jättefin utgång med Elin i Uppsala!
Åkte till Järvsö efter ett rejält stort bråk som lade kursen för resten av mitt år.


Pucko-katten :) 

En av alla utgångar!
Åts även massa sushi denna månad!

Elin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0