2012 - Del 2

Då fortsätter vi då!

April: 

Började månaden i Järvsö med att bara ta det lugnt, träffa fina människor och ha de bra.
Var singel igen och flyttade från Uppsala till Upplands Väsby.
Umgicks med de bästa vännerna någonsin ! :)
Jag mådde bättre än jag gjort på ett bra tag, var otroligt nöjd över mina vänner och mitt liv :)
Hade en väldigt fin påskutgång i Hudik med Elin och grabbarna! 
Hade lite Red Hot Chili Peppers - feber :)
Var irriterad över sommarjobb.
Spontanåkte till Elin och åkte massa tunnelbana och promenerade genom Gamla Stan <3
Tentaplugg återigen.
Var till Sundsvall på 20årskalas hos Kusin :)
Umgicks massa mer med finaste Elin :)
Hade en fin partyhelg i Stockholm med Elin och grabbarna. "5 år senare" var nog höjdpunkten dock ;) lalala
Bytte lägenhet i Väsby och sen vare Valborg i Uppsala som var fett random och kul !


Uppsala Universitet  - Engelska parken

Järvsö 21 April.

Köpte snyggaste skorna. Dör fortfarande på hur snygga dom e!

Såg typ ut såhär med snyggaste!

Maj:
Började månaden med att ligga och sola efter ett grymt Valborgsfirande :)
Gjorde Stockholm med Elin som bjöd på zoo-drink! 
Träffade Lina! :D
Var på Titanic i 3D med Anna :)
Var på Tranan och var i Järvsö en sväng.
Hade en helt episk vecka i Umeå med Ell och Martin! Söp som aldrig förr typ, var galen, träffade kusin och bara hade de så jäääävla bra :)
Var VÄLDIGT arg över hur Greys säsong 8 slutade.
Umgicks ännu mer med Elin! Blev skrämda av en räv påvägen hem en kväll också blev vi ^^
Åkte till Nykvarn med Elin & Mathias. De va så himla trevligt (bortsett från hur jävla bakis jag var, höhö)
Hängde en del på Grönan också.
Pluggade fortfarande, var allmänt nöjd över livet!


In Umeå!

The friends in Umeå!

Elin och jag njöt av att vara i Nykvarn.
Vädret ägde! 
The famous zoo-drink!

Juni: 

Började månaden med att få besök av Anna ! 
Blev en del mys med Elin också såklart :)
Fick en random kommentar på sci-fibokhandel om mitt hår ^^ 
Firade Linas student i Mora!
IB-reunion i Bollnäs också!
Myste med syskonen.
Var på intervju och fick jobb som Personlig Assistent! :)
Var ett helt år sen man tog studenten!
Hade väääärldens ångest över vad jag skulle ha på mig på midsommar som spenderades i Järvsö med bästa vännerna någonsin!


Bror & jag

Jag hos min far :)

Midsommar!
Enorma sugrör på midsommar!

Världens finaste bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0