2012 - Del 3

Let's go!

Juli:
 
Hade en rätt galen introduktionsvecka på jobbet och åkte efter det till Järvsö för att vila upp mig ;)
Hade Scout-Reunion i Ora med bästa scout-folket <3 Var fina dagar, dock jäääävligt myggiga.
Barnvaktade syskonen lite och åt glass.
Kom inte in på Universitetet och blev så jävla förbannad och ledsen över det.
Men kom över det tillslut.
Var på kalas, hade vinmys med fina vänner i Forsa.
Körde bil i Stockholm för första (och vad jag hoppas är sista) gången i mitt liv. Dog nästan.
Var på begravning för Gammelmorfar.
Var barnvakt i Hudik åt randoms, gick bra å fick bra betalt ;)
Var på Tranan igen och var på Hudikkalaset med Elin. Roligt hade vi och sprang på Timbuktu gjorde vi också :) Bokstavligen.
Fick 50% anställning och klippte av mig håret :)


Såg ut lite såhär ett tag.

Glass!

Anna @ scoutreunion!

Jag är ju allmänt snygg jag å.
Nyklippt!

Augusti:

Kollade massor på OS och var fett engagerad i Handbollen såklart!
Träffade folk jag inte sett på länge.
Var på Grönan flera gånger, 3 gånger för att åka karusell.
Såg Magnus Uggla och Lars Winnerbäck spela på Grönan också.
Var även till Kaknästornet en sväng.
Och Furuvik blev det också!
Drack öl och åt god mat med Elin & Mathias :)
Jobbade väl en hel del också.

Syskonen på Furuvik
Uggla

 
September:

Var på Nickelback i Globen med Elin och Mathias!
Var allmänt oengagerad i att skriva på bloggen.
Elin och Mathias flyttade till Väsby och kom himla nära mig :D
Var på Hudikmarknaden!
Var på brandutbildning via jobbet.
Hade en fin helg i Väsby med Elin and the boys!
Var en hel del i Hudik, men hann med en sväng till kusin i Sundsvall också :)
Var på Spa i Näsviken med Mamma.
 
Nån var trött efter marknaden ;)
Nickelback på Globen

Kommentarer
Postat av: Anna

RONJA!

2013-01-05 @ 22:29:13
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0