2012 - Del 4

Sista delen nu!

Oktober:

Jag hade äntligen internet igen efter att ha varit utan typ hela sommaren.
Var i Hälsingland där jag var på kalas en hel helg.
Lillasyster fyllde 10!
Kom fram till att jag vill plugga socionom och att jag saknar att plugga.
Var som vanligt med Elin en hel del, även lite med Anna :)
Började känna att jag ville ha en bil då jag tröttnat nå otroligt på tåg (som aldrig går som dom ska typ)
Kollade massa på One Tree Hill, plannerade Halloweenfest hos Elin, hade MaryKay-kväll hos Elin.
Mamma skaffade hundvalp! Lilla Malte :)
Klippte mig igen också.

Nyklippt och lockig!
Hundvalp <3
Fin lunch med Elin ;)

November:

Ordnade en fin Halloweenfest hos Elin :) Var väldans trevligt!
Var lite allmänt förvirrad över saker en stund, men efter lite prat med bästa Ell kändes de bättre.
Jobbade en hel del, och var på lyftteknikskurs.
Började sakta komma igång med att simma med Elin :)
Började läsa Harry Potter (för 858734567348 gången) och var på sista Twilight-filmen med Elin.
Hade en jättemysig kväll med lillebror! söt som han var mötte han mig vid tåget :))
Var på 20års-middag i Forsa hos Segerbrands! Var en riktigt fin kväll med fina vänner & extrafamiljer :)
Åkte till Stockholm över en dag innan jag for tillbaka till Järvsö. Hade himla mycket hemlängtan.
Spenderade mycket tid med Järvsöbor! Var chaufför ena dan, drack nästa. 
Var på 8års-kalas för lillebror.
Blev osingel igen ;D
Elin blekte mitt hår och vi hade drinkmys på Victoria Tower med Anna :)

Halloween!

20årsmiddag i Forsa! 
Barnbordet! Där de flesta är över 18.

Jag som blond-isch.
 
December: 

Hade helt slagit slint ett tag för mig då jag faktiskt tyckte de va mysigt med jul. Wierd.
Kikade på julkalendern såklart!
Var lycklig över det mesta men olycklig över en annan.
Hämtade syskonen på skolan, var barnvakt och myste med dom.
Myste i Järvsö.
Började lyssna massa på Pink igen!
Var riktigt långledig från jobbet och spenderade nästan all tid hemma i Järvsö med pojkvännen :D
Blev en del bilåkande, drinkar, öl och fina vänner.
Följde med på julbord i Växbo Kvarn :)
Åt tomtegröt hos farmor som alltid innan jul och gjorde julgodis med syskonen.
Firade julafton utan julkänsla hos pappa och hade det jättetrevligt.
Juldagen spenderades med pojkvännen och annandagen var det bara att sätta sig på bussen hem till Väsby.
Sen började jobbandet igen.

Julklappsleken på julafton!
En driiiiink!
Vinkade hejdå till Järvsö :(
Nattmacka natten mot julafton. 
 


Ja ungefär så såg mitt 2012 ut.
Vissa månader hände inte så mycket, andra hände jättemycket!
Har alltsomallt haft ett riktigt bra år och kan inte annat än hoppas att mitt 2013 blir minst lika bra.
Hoppas innerligt att året börjar bra med att jag kommer in på Universitetet!
Och nyår kommer spenderas med fina vänner och förhoppningsvis pojkvännen! 
Då kan de ju inte bli annat än bra tycker jag ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0