Back in town

Så vare slut på julledigheten. Är tillbaka i Väsby och imorrn börjar allvaret (jobbet) igen. Har haft de helt fantastisk bra i Järvsö så kändes lite att åka neröver igen. Nu kommer jag ju inte komma dit förrän nästa år ;o haha. Nä men blir väl januari nån gång.
Har myst med pojkvännen, åkt massa bil, druckit öl å vin, firat jul hos farmor, pappa och mamma. Gjort pannkaka mitt i natten med folk jag nyss träffat och sett en jäkla massa HIMYM. Träffat Järvsöbor och bara haft de bra. Väldigt nöjd med att ha varit hemma faktiskt.

Nu hoppas vi på att nyår ska bli lyckat bara! Ingen snö runt nyår så blir perfekt ^^
Puss !


julklappsleken @ julafton hos pappa

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, vad fasiken går den där jäkla julklappsleken ut på egentligen? Har sett en miljard människor på fb som gjort de, men jag har ingen aning om vad det är, för vi har aldrig kört de i min familj!

Svar: Jo som vi kör så köper man typ 3 paket för en viss summa som passar alla (vi kör för mellan 30-50 kr styck) och så slår man in det och sen så spelar man om det. Man har en tärning och så bestämmer man en eller två siffror där man får ta ett paket ur högen (vi bestämde 1 och 6 iår tex) och när alla paket är tagna ur högen så ställer man en klocka (vi gör iallafall så) på en viss tid (vi körde på typ 10-15 min) när man får slå tärningen igen och då ta paket av varandra. Sen när den tiden är slut får man öppna de paket man har och sen kör man en omgång till där man får stjäla av varandra igen. Riktigt kul faktiskt! :) Vissa grejer slåss alla om, andra kan man liksom lyckas hålla för sig själv ^^ Så kör iallafall vi :)
My

2013-01-05 @ 22:21:56
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0