Från toppen till botten

Igår kväll mådde jag så bra och var så lycklig. Hade ett litet moln på himlen men jag ignorerade det för allt annat kändes såpass bra. Sen blev de idag. Tänker inte gå in på detaljer men fyfan säger jag bara. Är less på dehär nu. Det har gått för långt och jag tänker inte ta mer. Nu räcker det.
Tack för fina vänner som stöttar & andra närstående som finns <3

Imorrn ska jag göra ett försök att ta mig neröver, idag var det omöjligt plus att jag inte kände för att sitta på ett tåg i det sinnestillstånd jag var i.

Nu ska jag sova, blir relativt tidig morgon imöra.

Puss



denhär fisen gosade som tusan igårkväll & imorse <3

Kommentarer
Postat av: Linnea Olsson

:/ hoppas det blir bättre!

2012-12-07 @ 09:56:27
URL: http://egenkontroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0