Längtarrrr!

Längtar som en tok till imöra!
Då tar jag nämligen ledigt fram till 27e december! Höhö
Åker dessutom hem för en awesome fredagkväll med finaste folket i Järvsö.
Och vad jag hoppas kan bli en grym lördag också! :)

Sen får vi se om jag stannar kvar där uppe eller om jag tar mig en tur ner till Väsby också.
De beror lite på :)

Kanske tar en roadtrip ner över dan eller så också. Who knows? 
Sånt som märks dedär!

Nu ska jag iallafall gå å lägga mig alldeles strax. Borde typ lagt mig för länge sen.
Börjar 6.30 imorrn.. Men de e frivilligt eftersom annars skulle jag inte kunna ta mig hem imöra!
Åh längtar! :D

Ni får en jävligt bra Pink-video att glo på också.
Pink är så jävla grym helt enkelt.
(Ja jag har Pink-noja just nu, deal with it)
Och sen att de e Jeremy Renner (aka Hawkeye) som är sheriffen i den här videon gör ju inte mig nånting alls ;)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Renner är sååå snygg!!

Svar: Men att han är!
My

2012-12-14 @ 08:11:46
URL: http://linneamolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0