Mysdag

Haft en riktig mysdag idag.
Åt mysfrukost med lillasyster imorse som var hemma från skolan.
Åkte till Järvsö och hade det mysigt hela dan.
Sen satte jag mig och åkte tåg hem till Väsby eftersom jag jobbar imöra.

I övrigt känner mig väldigt, väldigt sugen på att boka biljetter till Pink i vår, men tror inte jag har råd just nu.
Just beställt hem lite julklappar.
Nu äre bara sådär en eller två kvar.
SEN SÅ!
Kanske. Haha.

Utöver de sitter jag mest och önskar att jag hade en bil.
Vääääldigt fint vore de.
Slippa passa tågtider när man ska hem, kunna åka hur, vart & när man vill.
Så snälla tomten, iår önskar jag mig en bil.

Puss
 
Såhär fint vare vid station i Väsby när jag kom fram idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0