Nu äre jul igen

Haft bästa veckan med finaste :)

Tycker inte riktigt att de ska bli jul nu för då måste jag snart åka till Stockholm >.<
Haft de så bra här hemma nu så vill inte.
Inte gjort sådär jättemycket under veckan dock.
Mest tage de lugnt :)

I fredags drack jag lite grogg å öl, men blev ingen utgång. Var sällskap till chaufförn istället ^^
Kom väl isäng typ 4 på morron.
Igår var de traditionsenlig gröt hos farmor (en dag förtidigt men ändåå).
Fick lite julklappar å så.
Sen blev de först Öje sen Condis med Gustav, Mattias och Johan :)
Blev inte lika sent idag.
Sov halva förmiddagen, sen åket jag hem till pappa för att invänta julen.
Nu ska jag göra julgodis så det är gjort.
Får förhoppningsvis lite hjälp av syskonen ;)
Haha.

Nä ska försöka få lite julstämning nu, känns inte alls som julafton imorrn tycker jag.

Puss

Köpte den här till mig själv i julklapp :)

Kände mig såhär när jag hade ätit julbord i tisdags ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0