Slage slint

De har slage slint för mig helt tror jag.
Eller iallafall en bit påväg!

Jag tycker nästan (men bara NÄSTAN) de e lite mysigt med jul & advent just nu.
Gråter inte överdrivet mycket över snön (iofs är de ju inte så mycket här jämfört med hemma i Hälsingland)
Jag har lyssnat på julmusik typ hela dan (oundvikligt på jobbet, men att jag lyssna när jag kom hem?!)
Jag är sjukt sugen på lussebullar (det är ju gott!)
Och jag är taggad på julkalendern! (iofs bara för att de e Greveholm, but still!)

Dessutom var de inte speciellt jobbigt att laga mat idag.
Måste ha nått stort fel.
Eller så är jag bara lycklig och trivs med allt omkring mig, så sånt som vanligtvis är drygt & jobbigt är okej nu?

Njaa, de har nog slage slint ändå.
Haha.
Fast olycklig är jag ju inte!
aja, nu ska jag kolla om matlådan svalnat lite, sen läsa lite Harry Potter innan sovdags..
Jobb imorrn igen.
Snälla låt morgondagen gå fooooooort!

PUSS

Såååhäääääär fin var jag i blond/oranget hår (tis-ons såg jag alltså ut såhär, men nu är de back to normal!). 
Elin är snyggaste i bakgrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0